Strategijski menadžment na delu

Strategijski menadžment na delu

Mary Coulter

ISBN 9788674780787
Godina Izdanja 2010
Izdavač Data Status dostupno odmah
Cena sa PDV-om: 1.790,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

Udžbenik iz strategijskog menadžmenta koji uspešno objedinjuje teoriju strategije i njenu primenu u praksi. I u ovom četvrtom izdanju nastavlja se sa praksom koja ovaj udžbenik čini neprevaziđenim, a to je predstavljanje savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta u vidu zanimljivog i lako čitljivog štiva koje pleni sadržinom. Najznačajnija izmena u odnosu na prethodna izdanja jeste potpuno prerađeno poglavlje o funkcionalnim strategijama. One se sada razmatraju sa stanovišta tri funkcionalna polja delovanja na koje je svaka organizacija upućena: proizvod, ljudi i procesi. Još jedna od izmena u ovom izdanju je detaljnije obrađeno pitanje međunarodnih strategija. Osim toga ovo izdanje nastavlja sa praksom uvođenja savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta, u koje između ostalog spadaju i korporativna reputacija, poslovna etika pri ostvarivanju profita, izmeštanje aktivnosti na lokacije izvan zemlje naspram prebacivanja aktivnosti u druge firme, fenomen peščanog sata i početničke firme na globalnom nivou. Naravno, udžbenik s druge strane obuhvata i tradicionalne strategijske pojmove i koncepte poput konkurentske prednosti, SWOT analize, korporativnog rasta i implementacije strategije.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
Autor Mary Coulter
ISBN 9788674780787
EAN 8674780784
Godina izdanja 2010
Izdavač Data Status
Broj stranica 417
Format i dimenzije 170 x 240mm, mek povez