Menadžment kategorije proizvoda

Menadžment kategorije proizvoda

Zoran Bogetić

ISBN 9788674780398
Godina Izdanja 2007
Izdavač Data Status dostupno odmah
-20%
Cena sa PDV-om: 3.119,20 din. 3.899,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

Knjiga koja je pred vama predstavlja plod višegodišnjeg proučavanja i praktičnog proveravanja efektivnosti rešenja menadžmenta kategorije proizvoda u kanalima marketinga. Na početku rada definišu se osnovni pojmovi i koreni strategije menadžmenta kategorije proizvoda. Nakon toga sledi glavni deo knjige kome je posvećeno najviše prostora, odnosno dolazi se do osnovnog modela menadžmenta kategorije, uključujući razjašnjenje strategije i modelovanje faza i procedura poslovnog procesa. Konačno, validnost nalaza se verifikuje kako u toku izlaganja, tako i na kraju rada, iznošenjem nalaza komparativne analize primera i rezultata prakse. U ovom delu su akcentovani troškovi i koristi od menadžmenta kategorije. Knjiga je osim naučnicima i istraživačima, namenjena i studentskoj populaciji, prvenstveno master i doktorskih studija marketinške poslovne orijentacije; a čitalačku publiku svakako čine i privrednici, praktičari domaće ekonomske realnosti, koje možda i najviše intrigira efektivnost novih poslovnih koncepcija.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
Autor Zoran Bogetić
ISBN 9788674780398
EAN 8674780393
Godina izdanja 2007
Izdavač Data Status
Broj stranica 358
Format i dimenzije 170×240mm, tvrd povez