Strategijski menadžment

Strategijski menadžment

Dess

Lumpkin

ISBN 9788674780275
Godina Izdanja 2007
Izdavač Data Status dostupno odmah
Cena sa PDV-om: 2.599,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

Prelistajte knjigu

Činjenica je da živimo u vremenu sve bržih, dramatičnijih, kompleksnijih i nepredvidljivih promena. Tehnološki, tržišno-ekonomski, političko-pravni, društveni, ali sve više globalni faktori i promene utiču na oblikovanje prakse i teorije menadžmenta i organizacionog ponašanja u celini. Otuda potreba i interes za izučavanjem oblasti strategijskog menadžmenta ne gubi na značaju, već sasvim suprotno, otvara nove perspektive i područja istraživanja. Pitanje kako održati organizaciju sposobnom da odgovori izazovima i promenama iz okruženja postaje centralno pitanje savremenog menadžmenta. Iako na tržištu već postoji mnogo dobrih udžbenika o strategijskom menadžementu, treće izdanje knjige Strategijski menadžment: teorija i slučajevi se svojim kvalitetom izdvaja i svrstava u red najboljih. Pred čitalačkom publikom je udžbenik koji je istovremeno relevantan i iscrpan, ali i čitljiv. Reč je o dragocenom štivu za izučavanje strategijskog menadžmenta kako za studente dodiplomske nastave, master, MBA i doktorskih studija, tako i za menadžere svih nivoa (pre svega top i menadžment srednjeg nivoa), ali i za konsultante i sve ostale koji žele metodološki i saznajno da poboljšaju svoje analitičke, stručne i konceptualne sposobnosti.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
Autor Dess, Lumpkin
ISBN 9788674780275
EAN 867478027X
Godina izdanja 2007
Izdavač Data Status
Broj stranica 671
Format i dimenzije 210 x 260mm, tvrd povez