MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU

MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU

P. Kotler

J. T. Bowen

J. C. Makens

ISBN T9789532461039
Godina Izdanja 2010
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće dostupno odmah
Cena sa PDV-om: 8.630,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

KNJIGA KOJA JASNO OBJAŠNJAVA MARKETINŠKE KONCEPCIJE I POKAZUJE KAKO SE ONE PRIMENJUJU NA SITUACIJE U STVARNOM ŽIVOTU!

 

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je posebno važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna tržišta postala su međunarodna – domaće firme šire se u inostranstvo, a strane firme žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitaoci budu izloženi poslov­nim i kulturnim primerima iz drugih delova sveta. Umesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primere u sve delove knjige.

 

Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadatak uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposleni koji kontaktiraju s klijentima dieo našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korišćenje primera i ilustracija a sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.
Kotler, Bowen, Makens

 

 

PHILIP KOTLER profesor je međunarodnog marketinga, odlikovan počasnom titulom S. C. Johnson & Son Distinguished Professor, na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Univerzitet Northwestern. Profesor Kotler jedan je od vodećih autoriteta u području marketinga. Magistrirao je ekonomiju na Univerzitetu u Chicagu, a doktorirao u istom području na MIT-ju. Dr. Kotler koautor je knjige Principi mar­ketinga (srpsko izdanje Mate d.o.o., 2007.) kao i autor knjige Upravljanje marketin­gom: analiza, planiranje, primjena i kontrola (hrvatsko izdanje Mate d.o.o., 2008.).

 

JOHN T. BOWEN dekan je Koledža za upravljanje hotelima i restoranima Conrad N. Hilton na Univerzitetu Houston. Profesor Bowen držao je kurseve i seminare o marketingu u Aziji, Australiji, Srednjoj Americi, Evropi i Južnoj Americi. Dr. Bo­wen pruža savetodavne usluge velikim i malim kompanijama koje posluju u području ugostiteljstva i hotelijerstva. Formalno obrazovanje dr. Bowena obuhvata dodiplomske studije iz upravljanja hotelima na Univerzitetu Cornell, magistraturu iz poslovnog upravljanja i naučnu magistraturu na Državnom univerzitetu Corpus Christi, a doktorat u području marketinga na Univerzitetu Texas A&M. Dr. Bowen član je udruženja HCIMA.

 

JAMES C. MAKENS aktivno deluje u industriji putovanja. Držao je menadžerske se­minare za Korporaciju Sheraton, Hotele Regent International, Tajvansko udruženje hotela kao i australski Travelodge. Takođe je vršio dužnost prodekana na INCAE-i, podružnici Poslovne škole Harvard u Centralnoj Americi. Dr. Makens je nedavno otišao u penziju, napustivši profesorsko mesto na postdiplomskom studiju na Poslovnoj školi za menadžment Babcock Univerziteta Wake Forest.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
I. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU 
1. Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
2. Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
3. Uloga marketinga u strateškom planiranju
 
II. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
4. Marketinško okruženje
5. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje
6. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji
7. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima
8. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu
 
III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
9. Izrada i upravljanje proizvodima
10. Unutarnji marketing
11. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete
12. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena
13. Distribucijski kanali
14. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja
15. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje
16. Profesionalna prodaja
 
IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
17. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing
18. Destinacijski marketing
19. Marketinški plan za sljedeću godinu
Autor P. Kotler, J. T. Bowen, J. C. Makens
ISBN T9789532461039
EAN
Godina izdanja 2010
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće
Broj stranica 940
Format i dimenzije 210 x 260 mm, tvrd povez