Natjecanje u uslužnoj ekonomiji

Natjecanje u uslužnoj ekonomiji

Anders Gustafsson

Michael D. Johnson

ISBN T9789532460087
Godina Izdanja 2006
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće dostupno odmah
Cena sa PDV-om: 1.499,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

STVORITE STRATEGIJSKI PLAN KOJIM ĆETE KONAČNO POBOLJŠTAI USLUGE SVOJE ORGANIZACIJE!

 

Kako da ostvarite konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluga osnovna je tema autora A. Gustafssona i M. D. Johnsona. Sposobnost razvijanja i pružanja vrhunske usluge je ključna za poslovnu strategiju i uspeh. Uprkos tome, vrlo mali broj organizacija je sposoban da stvori sveobuhvatan program za razvoj usluge. Autori u knjizi nastoje da pomognu upravo tim kompanijama, menadžerima i preduzetnicima kako bi uspešnije konkurisali tokom ta tri paralelna procesa: održavanje usluga, poboljšanje radne uspešnosti kao i inovacija usluge.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
Konkuriranje kroz usluge
Kako stvoriti prednost usluzi
Održavanje usluge: Uklanjanje nedostataka
Kako poboljšati uspješnost usluge: Dodavanje prednosti
Inovacija usluge
Preuzmite vodstvo
Autor Anders Gustafsson, Michael D. Johnson,
ISBN T9789532460087
EAN
Godina izdanja 2006
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće
Broj stranica 216
Format i dimenzije 150 x 230 mm, meki povez