14. IZDANJE VODEĆE KNJIGE IZ MARKETINGA PRVI PUT SA PRIMERIMA IZ REGIONA!
Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz široke oblasti marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktuelna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju preduzeća, tako ih ova knjiga prati i analizira.
Knjiga obrađuje situacije iz savremenog poslovnog sveta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vežbi kroz koje se ilustruju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktuelni primeri i problemi kompanija širom sveta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rešenja može učiti i izvući pouka.
Osnovni cilj 14. izdanja Upravljanja marketingom bilo je da stvori što iscrpniji, savremeniji i angažovaniji marketinški udžbenik za fakultete. Gde je bilo moguće, dodat je novi materijal, stari je ažuriran, a obrisan onaj koji više nije bio značajan ili potreban. Upravljanje marketingom, 14. izdanje, omogućuje onim predavačima koji su koristili prethodna izdanja da nadograde ono što su naučili i učinili, istovremeno im nudeći tekst koji je nenadmašiv po svojoj širini, dubini i značaju za studente koji po prvi put dolaze u kontakt sa ovom oblašću.
Ovo izdanje je posebno pripremljeno za tržište jugoistočne Evrope, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći ćete da proverite svoje znanje i da povežete konkretan slučaj sa iznesenim teoretskim postavkama.
Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnim i specijalističkim studijima. Ona je takođe vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.
PHILIP KOTLER je vodeći svetski autoritet iz oblasti marketinga. Uvaženi je profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Univerzitetu Northwestern. Magistarski rad je odbranio na Univerzitetu Chicago, a doktorat na MIT-ju, oba iz ekonomije. Autor je dvadesetak knjiga na temu marketinga u različitim specijalizovanim područjima kao i stotinak članaka objavljenih u stručnim časopisima. Dobitnik je brojnih nagrada za zasluge u proučavanju i unapređivanju nauke o marketingu.
KEVIN L. KELLER je prepoznat kao jedan od međunarodnih vođa u proučavanju strateškog brend menadžmenta i integrisanih marketinških komunikacija. Keller je E. B. Osborn profesor marketinga na Amos Tuck School of Business Administration na Univerzitetu Dearthmouth. Njegova istraživanja su često citirana, dobitnik je brojnih nagada, radio je kao savetnik za brendove marketinškim stručnjacima u mnogim kompanijama kao što su Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Nike, P&G i Starbucks.
MAJA MARTINOVIĆ je profesor na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gde od 2004. godine predaje predmete iz oblasti marketinga na stručnim i MBA studijama, a od 2007. godine je i šef Katedre za marketing i komunikacije, kao i prodekan Diplomske škole na ZŠEM-u. Predmet Going to Market je predavala na MBA studiju Barcelona Management Instituta (BMI), predaje na MBA studijama Sarajevo Graduate Business School u saradnji sa University of Delaware i Texas A&M University-Commerce na predmetu Marketing Management.