Mala crvena knjiga prodaje (srpski prevod)

Mala crvena knjiga prodaje (srpski prevod)

Džefri Gitomer

ISBN T9789532460353
Godina Izdanja 2007
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće trenutno nema na zalihi / rok isporuke 30-60 dana
-20%
Cena sa PDV-om: 792,00 din. 990,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

MALA, EKSPLOZIVNA KNJIGA KOJA SE ČITA U DAHU, ALI ČIJI SE SAVETI DUGO PAMTE!
 

Bestseler majstora uspešne prodaje Džefri Gitomer donosi vam 12,5 načela veličanstvene prodaje i na veoma slikovit, duhovit i praktičan način, prepun primera i ilustracija, uči vas kako da uspešno prodajete. Mala crvena knjiga prodaje mogla bi se nazvati i Mala knjiga kupovine jer dokazuje da ljudi ne vole da prodaju ali obožavaju da kupuju. Zanimljivo je da je knjiga napisana žargonom kojim se koriste ljudi svakodnevno u stvarnim prodajnim situacijama.

Menadžeri jednog vodećeg američkog proizvođača kancelarijskih uređaja razmišljali su o načinu plasiranja grafoskopa u svetu u razvoju kada smo postavili jednostavno pitanje: kako bi taj grafoskop radio bez struje? Nastupila je tišina. O tom se pitanju nikada nije razmišljalo. Ali to je pitanje na koje treba davati odgovor svaki dan u svetu u razvoju. Postavljajući takvu vrstu pitanja, i odgovarajući na njih, „Hjulit-Pakard“ je stvorio digitalne fotoaparate na baterije i sisteme za štampanje koji omogućavaju preduzetnim fotografima da deluju u potpunosti izvan mreže. Zapitajte se sami: Znate li šta je izmenjivač? Ako ne znate, onda niste dovoljno razmišljali o slaboj infrastrukturi i drugim karakterističnim uslovima na tržištima u nastajanju. Te razlike, i potrebne strategije da bi se one tretirale, u središtu su interesovanja ove knjige.

 

Ova knjiga je CRVENA. Ključna mesta su naglašena, a da su ključna znaćete po tome što su crvena. Ali, morate shvatiti da su u ovoj knjizi važne sve reči, ne samo crvene reči.
Ova knjiga se mora PROČITATI. Da bi vam ova knjiga pomogla, morate stvarno pročitati svaku reč. Pošteno sam se namučio da izbacim sve što je nepotrebno. Sve što piše u ovoj knjizi je prava stvar.
Ova knjiga se mora PONOVO ČITATI. U stvarnom svetu prodaje, pronaći ćete način za primenu svakog od ovih načela. Napravio sam malu knjigu s namerom da je možete nositi sa sobom i koristiti iz nje odgovarajuća načela u svakoj prodajnoj situaciji u kojoj se zadesite. Što više budete nosili ovu knjigu sa sobom, više prodaja ćete obaviti.
Ova knjiga ima MARGINE. Na marginama ćete pronaći sva moguća “prodajna cmizdrenja” koja ste ikad izgovorili; zvaćemo ih crvenim cmizdrenjima. A možda ćete naći i neka za koja niste ni znali da postoje. Dobra vest je to da sam dao odgovor na svako od njih. Kada pročitate ovu knjigu, niko nikad više neće morati da vam kaže: “Prestani da cmizdriš!”
Obratite pažnju na CRVENE ZALOGAJE. Nakon svakog načela dobićete po nekoliko informacija koje će vam pomoći da shvatite na koji način ćete moći načelo primenjivati.
Otidnite po CRVENI SAVET. Vredne dodatne informacije možete pronaći na mojoj web-stranici www.gitomer.com. Postavio sam je zato da biste stvarno mogli preduzeti nešto za svoje dobro. Ima još puno crvenog zlata na mojoj stranici. Morate samo otići tamo i iskopati ga. Besplatno je.
Ova knjiga je NOVAC. Vaš novac. Dok budete usvajali ova načela, prodaja će vam napredovati. Kada počnete primenjivati ova načela, prodaja će vam znatno porasti. Kada savršeno savladate sva načela, vaša prodaja će probiti plafon.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
1. Šutnite sami sebe u guzicu.
2. Budite pripremljeni za pobedu, ili za poraz od nekoga ko jeste pripremljen.
3. Lični brend je prodaja: nije važno koga vi znate, već ko poznaje vas.
4. Najvažnija je vrednost, najvažniji je odnos, nije najvažnija cena.
5. To nije samo posao, to je MREŽNI posao.
6. Ako ne možete da ostvarite sastanak s pravim donosiocem odluke - vi ste bezveze.
7. Zainteresuj me i postići ćeš da ću uveriti samoga sebe.
8. Ako ih možete nasmejati, možete im i prodati!
9. Koristite KREATIVNOST da biste se razlikovali od drugih i da biste dominirali.
10. Smanjite njihov rizik i pretvorićete prodaju u kupovinu.
11. Kada kažete nešto o sebi, to je hvalisanje. Kada to drugi kažu o vama, to je dokaz.
12. Antene gore!
12,5 Dajte otkaz na svoj položaj menadžera svemira.
Autor Džefri Gitomer
ISBN T9789532460353
EAN
Godina izdanja 2007
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće
Broj stranica 220
Format i dimenzije 120 x 190 mm, tvrd povez