Marketing, udžbenik za 4. razred ekonomske i trgovinske škole

Marketing, udžbenik za 4. razred ekonomske i trgovinske škole

Mirjana Gligorijević

ISBN 9788674782217
Godina Izdanja
Izdavač Data Status dostupno odmah
Cena sa PDV-om: 880,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

Udžbenik Marketing namenjen je učenicima četvrtog razreda srednjih ekonomskih i trgovinskih škola i koncipiran je prema nastavnim programima za taj predmet. Udžbenik sadrži devet poglavlja.

Prva dva poglavlja se bave osnovnim marketinškim pojmovima, kao što su marketing, tržište, potrošač, konkurencija, segmentacija itd. Treće i četvrto poglavlje se bave značajem marketinških informacija u poslovnom odlučivanju i upravljanjem marketingom i njegovim osnovnim fazama: planiranjem, implementacijom i kontrolom. Sledeća četiri poglavlja se bave osnovnim instrumentima ili alatima marketinga (proizvodom, cenom, distribucijom i promocijom), njihovom ulogom i značaju u definisanju ponude preduzeća i njihovim osnovnim karakteristikama. Poslednje, deveto  poglavlje bavi se privrednom propagandom, i to kampanjom kao osnovnim instrumentom njene upotrebe, planiranjem uspešne propagande, mehanizmima delovanja propagande i metodima merenja njenih efekata.

Udžbenik je odobrilo Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja rešenjem broj 650-02-302/2014-06.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
Autor Mirjana Gligorijević
ISBN 9788674782217
EAN 8674782213
Godina izdanja
Izdavač Data Status
Broj stranica 159
Format i dimenzije 215,9×279,4mm, mek povez