Džepni mentor - Razumevanje marketinga

Džepni mentor - Razumevanje marketinga

Philip Kotler

Bruce Wrenn

ISBN 9788674783412
Godina Izdanja 2014
Izdavač Data Status dostupno odmah
-20%
Cena sa PDV-om: 439,20 din. 549,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

Za uspeh vaše kompanije je ključno da razumete svoje kupce i kako možete efektivno da im plasirate proizvode. U ovoj knjizi ćete naučiti kako da prepoznate marketinške šanse, kako da sarađujete sa ljudima iz marketinga na razvoju planova i da razumete okvirnu sliku. Ova knjiga će vam omogućiti:

  • uspostavite marketing orijentaciju u svojoj grupi ili preduzeću,
  • razumete i sprovodite korake u procesu marketinga i
  • isplanirate efektivne marketinške programe, reklamne kampanje i aktivnosti unapređenja prodaje.

Upoznajte svoje mentore

Filip Kotler je svetski priznat ekspert za strateški marketing i profesor međunarodnog marketinga na Kellogg Graduate School of Management (Northwestern University). Brus Ren je profesor marketinga na Andrews University i autor mnogih knjiga o marketing menadžmentu, planiranju i istraživanju.

O „Džepnom mentoru”

Serija „Džepni mentor” nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu.

  • Sadržaj
  • Elektronski dodatak
  • Detalji
Autor Philip Kotler, Bruce Wrenn
ISBN 9788674783412
EAN 8674783414
Godina izdanja 2014
Izdavač Data Status
Broj stranica 132
Format i dimenzije 125×170mm, mek povez