PONAŠANJE POTROŠAČA 4. izdanje

PONAŠANJE POTROŠAČA 4. izdanje

ISBN 9789532461497
Godina izdanja 2015
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće dostupno odmah
Cena sa PDV-om: 9.110,00 din. Dodaj u korpu Dodaj u listu želja
Dostupno u prodajnom objektu

KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLASTI PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVETU!

 

Udžbenik Ponašanje potrošača je delo četvorice univerzitetskih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspeli da naprave verovatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju.

 

Posebna vrednost ovog udžbenika je što uspešno povezuje teoriju ponašanja potrošača sa stvarnim situacijama iz poslovnog sveta. Knjiga je i posebno struktuirana; jedinstvena petodelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup i najnovije podatke potrebne za razumevanje ponašanja evropskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga detaljno prikazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.

 

Izvrsno je struktuirana tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrepljena nizom vrlo ilustrovanih i aktuelnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustruju primenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je detaljan i jasan rezime najvažnijeg, kao i pitanja i testovi za proveru znanja tako da studentima olakšava učenje, ali istovremeno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje.

 

 

MICHAEL R. SOLOMON se 2006. godine priključio Poslovnoj školi Haub na Univerzitetu Sv. Josipa u Philadelphiji kao profesor marketinga, gde je radio i kao direktor centra za istraživanje potrošača. Takođe, on je profesor Ponašanja potrošača na Poslovnoj školi Manchester Univerziteta u Manchesteru. Uz ovu knjigu, autor je široko korišćenog udžbenika Marketing: stvarni ljudi, stvarne odluke.

 

GARY J. BAMOSSY je profesor marketinga na Poslovnoj školi McDonough na Univerzitetu Georgetown u Washingtonu.

 

SØREN ASKEGAARD je profesor marketinga na Univerzitetu Južne Danske. Poseduje postdiplomsku diplomu sa studija komunikacija na Univerzitetu Sorbonne, Pariz, a doktorsku titulu sa Poslovnih studija na Univerzitetu Odense.

 

MARGARET K. HOGG drži poziciju šefa ponašanja potrošača i marketinga na Katedri za marketing Univerziteta Lancaster.

  • Sadržaj
  • Detalji
  • Recenzije
I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU
Uvod u ponašanje potrošača
Potrošačko društvo
Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje
 
II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE
Percepcija
Pojam o sebi
Motivacija, vrijednosti i životni stil
 
III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA
Učenje i pamćenje
Stavovi
Individualno odlučivanje
 
IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE
Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
Dohodak i društvena klasa
 
V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI
Kultura i ponašanje potrošača
Procesi kulturnih promjena
Nova vremena, novi potrošači
Autor
ISBN 9789532461497
EAN 9532461493
Godina izdanja 2015
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće
Broj stranica 732
Format i dimenzije 210 x 260 mm, integralni povez